مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-04-28سياسي

کمک مؤمنانه| توزیع 5 هزار بسته معیشتی در ورامین


همزمان با میلاد کریم اهل بیت علیه السلام ششمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در سپاه ناحیه ورامین با توزیع 5 هزار بسته معیشتی انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سرگرد اتفاق بزرگی رقم خورد و اگر رزمایش های مؤمنانه نبود چالش بزرگی رقم می خورد.

حجت الاسلام محمودی در خصوص انتخابات نیز بیان کرد: جامعه کنونی نیازمند کار است و برای تشکیل دولت جهادی باید همه باید پای کار بیایند.

وی با ابراز تأسف از اتفاقات اخیر و صوت منتشر شده گفت: انتشار فایل صوتی وزیر امور خارجه، قلب مومنین را بدرد آورد و درآینده، قطع یقین دشمنان سوءاستفاده خود را از این قضیه خواهند کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با انتقاد از تصمیمات چند گانه در مورد برگزاری مراسم و نماز در مساجد، افزود:  چرا باید برخی مساجد تعطیل شود در حالی که در این فضاها، باید برای انتخابات روشنگری  کرد و دعوت به حضور و روشنگری مهم است و می توان با رعایت تمام شرایط بهداشتی انجام وظیفه کرد.

حجت الاسلام محمودی یادآور شد: دشمن به جنگ باورها آمده است و می خواهد ها از یک سریال می ترسند اما بدانند انقلاب صاحب دارد و این انقلاب بنی صدرها، بازرگان ها و منافقان را دیده است و شماها برای ایجاد خطر برای انقلاب اسلامی کوچک هستید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مؤمنانه| توزیع 5 هزار بسته معیشتی در ورامین

کمک مؤمنانه| توزیع 5 هزار بسته معیشتی در ورامین